四小夕

下雪了
Rainy Day - Shimona

“突然下雨了
跑着躲雨
跑过了呼啸而过的公车
跑进了学校旁烟雨朦胧的小巷
躲过了地上坑洼的水滩
没躲过报刊亭下等伞的你”

以下为歌词

LaLaLaLaLaLaLaLaLa,
啦啦啦啦啦啦啦啦啦~,
LaLaLaLaLaLaLaLaLa,
啦啦啦啦啦啦啦啦啦~,
Rainy day,
下雨天~,
You make me want to just sit and play,
你让我哪儿也不想去~,
Oh How I wish I had nothing to do,
哦其实我什么也不想做~,
And think about you,
只想想着你~,
And how you are made everything so fresh and new,
你呀,让全世界都变得清新~,
LaLaLaLaLaLaLaLaLa,
啦啦啦啦啦啦啦啦啦~,
LaLaLaLaLaLaLaLaLa,
啦啦啦啦啦啦啦啦啦~,
Rainy day,
下雨天~,
While I go splashing along my way,
雨水溅湿了我的裙角~,
I hear your melody in drips and drops.
我听到雨点中伴着你的旋律~,
While cats and dogs,
大雨瓢泼的时候~,
Seek out dry spaces, and nap for a spot,
找个干净的地方小憩一会儿吧~,
Oh rain, rain won’t you go away,
哦这场雨啊,你会停吗~,
Is what I used to say,
我常常这么说~,
But how can I chase my new friend away,
哎但我怎么能驱赶我的新朋友~,
So rain, rain please stay,
雨呀~你别停~,
LaLaLaLaLaLaLaLaLa,
啦啦啦啦啦啦啦啦啦~,
LaLaLaLaLaLaLaLaLa,
啦啦啦啦啦啦啦啦啦~,
Rainy day,
下雨天~。

评论

热度(4)